Den rätte för Rosing.

Igår började Den rätte för Rosing på kanal 5. Jag hade bestämt mig för att inte se på
något sånt skitprogram, men så blev det så klart inte. Jag satt där och äcklades av
Linda Rosing och hennes patetiska försök att hitta kärleken. Man förstår ju redan vilka
slags grabbar som söker in dit. Såna som gillar plastikopererade uppblåsta blondiner,
och ja, såna är inte högst upp på min lista direkt. Jag förstår faktiskt inte varför jag
såg det (eller jo, jag undvek att plugga), det var så otroligt dåligt. Det enda jag gjorde
var att störa mig på henne. Men men.

För övrigt så läste jag härmodagen att folk med botox-läppar är olyckligare än vad dom
var innan dom fixade till läpparna, därför att det gör det svårare för dom att le, och man
blir visst lyckligare utav att le, så då blir dom automatiskt mer nere. Rätt ballt, eller hur?
Jag gillar när konstiga saker hänger ihop, t.ex. att man kan få bort ett ryggproblem genom
att trycka på något speciellt ställe på foten. Sånt är tufft, enligt mig.


Gegografi provet idag vet jag faktiskt inte alls hur det gick, det får tiden avgöra.
Fick i alla fall vg på matte provet, vilket var en positiv överraskning. 

Glöm inte att le lite extra mycket nu, så inte det hemska svenska vädret gör er allt för
deprimerade. Puss


Denna tösen får mig alltid att le. Du är förjävla bra Nicole. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0