Det tycker vi om.

Fredagskvällen spenderades med Frida, Jennifer, Julia (en stund) och Sanna.
Det var riktigt trevligt. Inte för att vi gjorde så jätte mycket, men det behövs faktiskt
inte för att ha en good time, vilket i alla fall jag hade.

Tyvärr så har jag ju tendensen att vakna tidigt, så jag vaknade strax efter sju
och smög omkring i Jennifers as mysiga lägenhet. Men det var skönt ändå, jag
redde ut lite saker som har v arit i mina tankar ett bra tag.

När jag kom hem och skulle sova ringde typ.. 4 pers blir det nog, vilket störde min
sömn rätt så rejält. Men men.

Snart blir det Göteborg och Hello Saferide! Det ska bli riktigt skoj. Mysigt band.
Aja, dags för duschen! Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack för en mycket trevlig kväll/natt, och ha det superkul ikväll!:D

2009-02-28 @ 17:59:21
URL: http://ffebersvag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv snygginG!:D

2009-03-01 @ 11:20:10
URL: http://mondayniht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0