Dogggii

Jag har kommit på att vi hundägare har ett speciellt band till varandra.
Vi förstår varandra på nåt vis då vi traskar i spöregnet med en hund som
vägrar kissa. Vi hundägare är även lite trevligare än resten av världen,
dom som behandlar hundarna väl då. Vi är helt enkelt liiiite bättre.
Igår träffade jag någon random tant som hade en dvärgpudel,
Vi stod och prata i minst 5 min, det du! Hade jag börjat prata med någon
annan random människa när jag var ute och gick, hade den bara kollat
konstigt på mig, trott att jag var smått galen. 
Okej, ibland kan jag bli sjukt sur på hundägare också, dom som går på 
fel sida av vägen och liknande. Dom kan bara ta sig någonstans.

Eheeeeeee. Jag mår lite bättre, febern försvinner då och då, vilket är bra. 
Men just nu är den tyvärr på besök, jag får väl gå och sova en stund så kanske
det gömmer sig igen. Joakim,Simon och Nicole kommer nämligen på middag
hos mig idag, och då vill jag må bra. Lär inte hända, men bättre i alla fall.

Jag ska även klippa mig idag, förmodligen blir det lugg, om inget drastiskt
händer. Jag blir alltid så töntig hos frisören, vågar inte säga vad jag vill typ,
det händer även att jag ljuger. Jag har kommit på värsta lögnerna en massa gånger.
Jag skyller det på frisörerna, dom lockar fram mina konstiga sidor.

Puss.


Kommentarer
Postat av: nicole

tack för myskväll, hret är dösnyggt! kommer sakna diiig<3<33<

2009-02-06 @ 22:57:21
Postat av: Maddo

Ooh, tack själv Nicole! Vad bra att du tyvkte det <3 Jag kommer sakna dig som in i helvete!:(:((8

2009-02-07 @ 00:36:40
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0