Drunken sailor.

Jag bävar inför morgondagen. Vi ska nämligen simma med klassen.. igen!
4:e gången nu.. dock har jag bara varit med 1 gång. Förra gången var jag sjuker
och innan dess var det lingon veckan (höhö). Men imorgon kan jag tyvärr inte
smita undan. Fast det är sååå frestande att helt plötsligt få en sjukdom som
gör att man inte kan bada i nolhaga simhall.. det hade gjort min dag.

Tisdagar är min hat-dag i veckan. Lektionerna suger och man hinner knappt äta
efter idrotten innan det är dags för den hemska engelska lektionen.. fyfanken.
Så ja.. mystisk sjukdom, kom hit!!

Nu ska jag ta ut dogelito,packa för badet och krypa ner i min sköna säng.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0