Götet baby, Götet!

Idag åkte jag in till Gbg (suprice right?) för att träffa några vänner.
Det började med att pendeln dumma sig, så jag skyndade mig iväg till det
otroligt sköna direkttåget<3 Kärlek till det. Jag underhöll mig genom att läsa
"Vattenmeloner" och tiden gick väldigt fort må jag säga.
Väl i Göteborg skulle jag möta upp Simon som väntade på mig i vänthallen.
Självklart gick jag förmodligen rakt förbi honom så ja.. blev lite missförstånd där.

Vi gick först till Åhlens för att lukta lite på parfymer, lite våran grej, gör jämt det.
När vi gick in dit började det pipa från oss. Jag blir alltid så sjukt rädd när sånt
händer. Min puls stiger högt upp till himmeln när sånt händer. Tack och lov var
det Simons, och inte min väska som pep. Och nej, han hade inte snott något,
utan det var hans hudkräm som inte var avlarmat typ, så det gjorde den snälla
åhlens-arbetaren (?).

Efter det rotera gick vi till ett museum och var med på 10-kamp. Jag vann med
två poäng över Simon (H). Det var grenar som "arga leken" och "plocke pinn".
Arga leken gick sådär,eftersom båda börja gapskratta efter 2 sekunder. Dock
så vann han den till slut :(

Sedan fortsatte vi promenera till Vasa där Joakim,Hanna och Linn väntade på oss.
Det var verkligen underbart väder, solen sken och allt kändes allmänt bra.
Vi satt på Vasa några timmar och sedan var det dags för hemgång.

Jag måste säga att det var en underbar dag.. Simon är nog den bästa grabb jag känner.
Finns inget dåligt med honom, verkligen ingeting! Såna hittar man inte ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0