Hit me.

God dagens! Jag har en fråga, är det verkligen tillåtet att vara så här kallt?
Jag som trodde att våren var på g, men så börjar det snöa och bli typ tio minusgrader
ute. Jag kanske är lite väl naiv att tro att våren ska komma såpass tidigt, men
jag tyckte att det hade varit mysigt med lite knoppar och löv på träden.

Jag och Agnes ska på box sen, ett väldigt jobbigt men roligt pass på sportlife.
Jag hoppas verkligen att vi får skjuts sen, med tanke på kylan och det att vi skakade
så trötta vi var i musklerna förra gången. Grejen är att min moder är en hurtig sådan.
En sån som åker på cyklings- och vandrings semestrar, och som även har tvingat
med sina stackars barn några gånger. Och tyvärr är min låtsaspappa likadan,
så det är inte lätt att få skjuts i den här familjen. Så håll tummarna för min skull!

Nu ska jag plugga lite innan mamma kommer hem och leker med hunden så
högt så jag inte kan plugga. Och säger jag till henne att sänka rösten lite så blir
hon bara sur och frågar " får jag inte leka med våran hund?! Hon har varit ensam
nästan hela dagen Madelene.....etc." Så det är inte en möjlighet.
Fast hon är allt bra söt den där. Hunden alltså. Det firar vi med en bild på sötnosen.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Jessica

box asså (A)<3 , ggaah , lycka till! jobba lite för mig också ;D

2009-02-19 @ 17:15:10
Postat av: Frida

Min favorithund=D

2009-02-20 @ 23:35:41
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0