I waaannaa.

Jag är så sugen på att pierca mig någonstans. Förra gången blev det ett
stort gräl mellan mig och mamma, så därför har jag inte vågat göra om det.
Men i morses så sa jag lite försiktigt att jag ville göra det, det enda hon sa då
var typ... " Madde, inte nu igen..."
Jag har finslipat på min övertalnings förmåga, så detta kanske kan gå! Hon
lät ju inte värsta surig när jag sa det liksom. Nu vet jag inte riktigt vart jag vill
pierca mig dock, men det är en annan femma!

Vi får se hur det blir, förhoppningsvis kanske det blir en lite piercing någonstans.

Nu ska jag börja med referatet, kanske. Eller så lägger jag mig och se på tv.
Vilket som.. tv låter lite mer frestande, tro det eller ej.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Vart vill du pierca dig?:)

2009-02-27 @ 16:31:30
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Maddo

Det är det jag inte vet :O kanske tungan, det är hett. Men jag vette fna :/

2009-02-28 @ 14:41:33
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0