Jag tröttnar inte.

När jag har massa saker som jag måste göra, gör jag allt för att undvika göra dom.
Istället för att läsa ut "Animal Farm" har jag kollat igenom mina bilder på
bilddagboken från ett år tillbaka. Inte korrekt svenska där men jag hoppas
att ni förstår ändå. Det är skoj att se vad man har hittat på, hur man har mått
m.m. Bilder säger ju mer än 1000 ord liksom..

Jag har lyssnat på två låtar om och om igen, utan att tröttna.
Dom lugnar mig, och är så otroligt bra. Mysiga, underbara, och massa annat
gott. Båda är gjorda av Regina Spektor, som har en väldigt speciell röst tycker jag.
En fin sådan. Jag tänkte lägga in låtarna här så ni också kan få njuta av dom.


Nu ska jag lyssna på dom två gånger till, sedan ska jag ta tag i boken.. jag har

ju en tendens att somna när jag läser den, vilket jag har gjort två gånger idag, två!

Så bra är den liksom. Aja, enjoy låtarna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0