Karma

Herregud,, jag måste ha gjort något riktigt hemskt för att förtjäna det som har hänt mig
nu. Som ni vet så är min dator sönder, men det räcker inte med det, utan nu har även min
mobil sagt adjö för sista gången. Tidsfråga iförssig, men ändå.. sista fallet för den busen.

Frågan är vad jag ska göra nu, jag måste ju ha en ny mobil. Jag kan inte be pappa om en,
eftersom han gav mig en när jag råkat paja min förra, så det är nog uteslutet.
Så jag är rätt så körd. Partyyy,

Idag på svenska lektionen satt jag och tänkte på hur förjävla slappa dom lektionerna var,
då kan kom med att referatet som vi typ börja med idag ska vara klar imorgon. Så fel man
kan ha. Så jag får väl ta och skriva den. Jag satsar på MVG i svenska, så den måste verkligen
bli bra.

Egentligen skulle jag och Nicole dra till Göteborg idag, men hon fick inte och jag kände
inte för att åka tåg själv, så nu sitter jag här istället, ska träna lite senare med syster.
Box box box = jag kommer skaka ikväll. Ha det fint! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Madde utan mobil? Det är ju som Stureplan utan Nippe, som Timon utan Pumba och som Jerker utan kavaj!



Jag förväntar mig en lättretad Madde imorron...

2009-02-26 @ 18:25:51
Postat av: jag

Hahah fin jämnföring! Men du lär hitta en lättretlig Madde. Jag dör av uttråkning utan min mobil och dator =(

2009-02-26 @ 20:18:46
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0