Man får gilla läget.

Igår var det matte prov och jag vet att jag har minst två fel, MINST!
Jag hatar när man är klar med prov och kommer på att man gjorde fel,
Grejen är att jag kände att det var fel när jag gjorde provet, men kunde inte
komma på vad det var, så slog det mig när jag hade lämnat in provet. Helvete.

Kvällen spenderades med O.C och Agnes, och mängder med godis.
Jag kom på häromdagen att jag saknade O.C så jag tvingade med henne på
ett maraton. En rolig upptäckt jag gjorde var att Subways uppträde i ett avsnitt,
ett jätte bra band som jag lyssnar på. Jag vet inte varför jag blev så glad över
det egentligen.. men det blev jag.

Vid halv tre traskade jag hemåt och läste klart en bok. Somnade så fort jag
stängde ögonen och vaknade lika trött som jag var när jag la mig.
Nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. Det börjar bli en ond vana, att
vara så här trött menar jag.

Idag blir det förmodligen shopping med pappa om aset blir klar någon gång
och sedan Nicole. Det var exakt ett halvår sen sens vi träffades, då vi började
i SP1A. Det har varit ett sånt bra halvår, jobbigt men roligt. Framför allt så har
det gått så otroligt snabbt!

Nu ska jag spela lite sims tror jag, medans jag väntar på pappa. Jag hatar
att vänta. Ni får ha en fin dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0