Oh nej.

Det blev ingen yoga idag ändå, Anna bangade, men jag var duktig och åkte till lilla
gymmet och tränade. Det var väldigt skönt faktiskt, jag var nämligen själv på Sportlife,
så jag kunde sjunga med i låtarna som spelades utan att få några skumma blickar.

Jag har fått en finne på pannan :( Nu när mitt exem äntligen var borta, så får jag den.
Tack och lov så har jag ju klippt lugg, så jag kan dölja den på ett stilfullt sätt.

Lite bilder från helgen. Får bli samma som på bdb eftersom min dator har krashat och
resten av bilderna finns på den.

O.c maraton med Agnes. Vi proppade i oss otroliga mängder med godis, chips, glass m.m
Jag var inte hungrig förens vid 1 dagen därpå. Riktigt mysig kväll.


Fika på Tintin. Där kan du hitta den godaste morotskakan i världen.
Jag skojar inte med er, det finns ingen godare!


Joakim, Nicole och Simon i snöstormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0