Öm tå var det här.

Häromdagen kommenterade jag en låt av Caroline af Ugglas på youtube
och jag verkar ha trampat någon på en öm tå.


maadde92 : Pinsamt dåligt! Det kommer ju inte en enda ren ton från människans mun! fyfna.

kanemura93 : Är du född 1992 så kommer du bitvis undan från att bli töntförklarad,
för då känner du säkert inte till Janis Joplin...Ugglas är ett geni och hennes röst låter
EXAKT så som hon vill att den skall göra. Det där med att itne hålla tonen beror på
att hon inspireras av sin idol Joplin...Ugglas är för övrigt sångpedagog,
så om någon kan sjunga så är det hon

maadde92 : Nej jag känner inte till Janis Joplin men det hindrar inte min åsikt
om att hon sjunger falskt. Och är hon sångpedagog,
så hoppas jag att hon inte lär ut lika dåligt som hon sjunger.

Jag hoppas verkligen att han/hon svarar. Det blir intressant. haha
Här är för övrigt den äckligt dåliga låten.



Kommentarer
Postat av: Frida

Men Madde det är ju faktist hennes stil :P du kan ju inte säga att det är "faslkt", eller det kanske du inte gjorde.. men ja, det är precis som med Håkan. Många säger att han sjunger falskt men det är ju så han sjunger , hans grej :) men ja , det är roligt med sånna som sitter 24/7 på youtube och kommenterar mega seriösa kommentarer :P

2009-02-18 @ 18:51:16
URL: http://ffr.blogg.se/
Postat av: mou

Men det är ju falskt :O Håkan sjunger och falsk ibland,men på ett annat sätt, Håkan gör det bra liksom. Men hon..usch! gaga Jaa, sant. Dom är rätt så roliga ;)

2009-02-18 @ 20:47:21
URL: http://mondaynight.blogg.se/
Postat av: cecilia

HATAR DEN KÄRRINGEN!

2009-02-18 @ 22:25:00
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0