På gott och ont.

Jag måste säga att jag är stolt över mig själv just nu, för jag har nämligen kommit ikapp
i matten igen. 10 jävla sidor (utan någon hjälp,what so ever) har jag gjort idag.
Eller, jag har tre tal kvar...men ändå.

En skum sak som hände idag var att jag vaknade halv två. Det har aldrig hänt mig förut!
Iförsig var jag uppe och åt vid halv 11 och tog ut hunden. Men ändå.. halv två! Det är
helt stört. Men jag tror att jag behövde det, eftersom jag fortfarande inte är helt frisk.
Det känns faktiskt mycket bättre. Innan jag gick och la mig för andra gången, då var
det riktigt illa. Huvudet dunka som världens bas.
Men som sagt, det är mycket bättre nu.

Nu lyder frågan, vad ska jag hitta på ikväll?
Det bästa vore nog att fortsätta ta det lugnt, se till att bli helt frisk. Men det är så tråkigt!
Och jag är såå godissugen! Det har blivit för mycket sånt på senaste tyvärr, och då
blir man ju beroende. Men eftersom jag är pank så kan jag inte köpa godis.. vilket är bra.
Men ändå.. jag vill ha!!

Jag ska nog lägga mig i sängen och läsa boken jag lånade i måndags. Jag har inte
lånat något på bibloteket sens jag var liten, så på något konstigt vis tyckte jag att det
var spännande. Något väldigt konstigt vis. XOXO.


Kommentarer
Postat av: Max

s.bmp" rel="nofollow">http://webnews.textalk.com/upload/article/bild/2/274832/namnloss.bmp



Lika som bär? Kanske inte jättelikt, men ett snyggt försök av dig i alla fall :)

2009-02-11 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0