Panic

Jag glömde att berätta om när jag och Sofia var på väg hem från Allum,
(eller på väg till gbg,minns inte) och det var dags för mig att visa biljetten.
Jag försöker få upp plånboken ur väskan, men kan inte hitta den någonstans.
Konduktören står där snällt och väntar medans jag gräver för fullt i väskan,
utan att hitta den dumma plånboken. Nu kände jag paniken komma lite smått,
eftersom jag verkligen inte kunde hitta den! Jag skrattar nervöst och öser ut
innehållet i min väska, känner hur paniken ökar ännu mer.
Så säger konduktören : Stressa inte, det är bara dig jag väntar på.
Hahah vi började så klart gapskratta.
Så sa han att han skulle komma tillbaka lite senare. Jag skämdes lite smått
faktiskt. Men han var snäll och det var kul ;).

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0