Säng är bra. Säng är mycket bra.

Igår tog jag en salva i ögonen (mot inflammationen) och det var grymt
läskigt! Allt blev jätte suddigt! Det är en grej för dom som typ ser dåligt eller
rent av är blinda, men för mig som ser bra var det otroligt läskigt!
Eller så är jag bara töntig.
Trött är jag i alla fall! Skulle läsa Animal farm som ska vara utläst på
fredag (har tyo 90 sidor kvar) och somnade. Jag satt upp och somnade
liksom. Det har blivit en dålig vana!
Jag somnade på tröskeln till balkongen en gång. Mamma kom in och
trodde att jag typ hade svimmat eller något, men jag vara bara väldigt
trött, precis som jag är nu.

Aja, nu ska jag hitta nåt bra ämne att snacka om på torsdag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0