Smått och gott.

Shit, jag trodde att det var söndag! Oj.. där ser man.
Aja, helgen har varit mycket bra, även denna dagen då. 
Jag har gjort lite smått och gott,som rubriken lyder.
Jag och Sofia har varit på både Allum och i Göteborg ochletat efter jeans till mig.
Det är det värsta jag vet, att leta efter jeans. Jag blirbara deprimerad och sur.
Men för ovanlighetens skull hittade jag tre par sompassade.
Dock kostade två av dom 1500kr och det har jag inte direkt råd med
just nu. Om någonsin. Men fick köpt ett par i alla fall!

Vi åt på våran favoritrestaurang.. som jag faktiskt inte har en aning om vad den
heter :S . Aja, det var där som jag råka gå in i "endast personal". Var sjukt nära
att göra det idag igen faktiskt, men hindrade mig i sista sekunden.

Hm.. jag har även hunnit med att klippa mig (klippte lugg woho) och rensat min
garderob,varit med Jessica, lagat as god middag, färgat utväxten,ätit 1000kg godis,
köpa värsta nice hårprodukterna, sett på världens sämsta skräckfilm  m.m.
Jag har dock inte hunnit bli frisk än...

Aja, här kommer lite bilder från helgen!

3 för 2 på Bell box. Underbart!! :D:D



snyggamhm


Nu ska jag städa upp lite här, brukar ju inte se så fint ut när någon har sovit över.
Puss


Kommentarer
Postat av: jes

så du var inte med mig i helgen :O :P

2009-02-10 @ 11:47:13
Postat av: madde

Oj, förlåt Jessica:( Du var en mycket bra del av helgen!<33

2009-02-10 @ 14:36:33
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0