That's nice!

Igår hade jag middag med favoriterna då, och jag hade tvingat iväg pappa då
så det var nice.Johanna hade köpt ett flak öl, som nu står i kylen då. Så sa pappa
precis till mig "Glömde inte dina vänner ölen nu?", helt lugnt och sansat. Inte
ens en gnutta sur alltså. Hade det varit mamma hade hon låst in mig på mitt
rum vid det laget. Men sån är inte pappa. Så nu är jag 100 på att han är okej med
att jag dricker. Det känns bra att veta! Men ja, jag sa ju att det var Johannas och
jag tror faktiskt att han var lite lättad. Men ändå... det känns gött.
Han diskade även det från igår. Ibland är han bra att ha,

Nu ska jag spela lite sims (A) tihi. PUSS!!!


Kommentarer
Postat av: John Smith

Om föräldrarna har en positiv inställning till alkohol ökar risken att barnet ska bli alkoholist med cirka 300%. Skål!

2009-02-07 @ 16:32:37
Postat av: Anonym

Cheers!

2009-02-07 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0