Aj

Idag hade jag den bästa lektionen i veckan, nämligen estetisk verksamhet <3
Vi testade på lite gitarr idag, vilket var skoj. Jag är väldigt dålig på att spela gitarr
men det gick helt okej, med tanke på att vi fick lära oss dom lättaste ackorden :D

Grejen är den, att jag aldrig spelar gitarr = veka fingrar = ONT!
Så nu kan jag knappt skriva på datorn här, för det gör så jäkla ont!

Det kanske är ett tecken, en varning på att jag sitter här för mycket. Kanske.
Men jag väljer att blunda för det :)

Jag sitter här med svenska reflektionen som ska vara inne imorgon, och har
helt kört fast. Kan verkligen inte komma på något bra slut på den.. resten är också
skit men den behöver fortfarande ett slut! Aja, nu ska jag ta något i magen och
sedan tvinga fram något någolunda slut. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0