Busy weekend.

Min helg har varit minst sagt galen. Fast fullt upp hela tiden. Men det är
skoj faktiskt, är dock i stort behov av sömn nu och känner att jag är lite
småtjurig. Fast än så länge har jag inte tagit ut det över någon annan,
vilket är bra.

I fredags sov jag och Alex över hos Agnes. Vi lagade as god mat (jag och Agnes)
och en smurrig efterrätt. Trevligt värre.
Igår firade jag och Anna (måste pers på A känner jag) våra födelsedagar
med middag och bio. Vi såg på Bröllopsduellen, som får typ 6 ½ av 10.
Är man sugen på en typiskt tjejfilm där allt slutar bra så ska man se den.

När bion var slut hade vi typ en kvart på oss till tåget skulle gå, så några alla
bestämde sig för att spring till stationen. Alla utom jag och Anna vill säga,
vi väntade lugnt på spårvagen (höll dock på att frysa ihjäl). Vi hade till och med
3 min till godo! Roligast var när anna nästan bröt upp spårvagns dörren.

Mycket lyckad kväll om ni frågar mig. Fick även jätte bra paket, vilket jag tackar
för :) Nu ska jag ta tag i lite spanska och så. Sedan blir det bowling. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0