Fuckamucka

Att välja kläder när man ska shoppa är nog det svåraste som finns.
Först så måste det vara bekvämt så man inte behöver dra upp byxorna eller
dra ner tröjan hela tiden.Sedan måste det vara relativt enkelt att ta av och på,
eftersom man ska prova kläder. Men jag kom på idag att man måste vara
snygg också. Det räcker alltså inte med dom två första sakerna, utan man
måste verkligen vara snygg. Ha bra hårdag m.m. Annars är chansen stor att
man blir deprimerad. Det hände mig idag. Jag var nere i flera timmar efter jag
hade varit och provat kläder. Jag fick alltså inte köpt något, vilket jag tror till
stor del berodde på hur skabb jag var. Hade jätte lita maskara och håret i
en ful tofs. Nu brukar jag iförsig ha håret i en ful tofs för att det är så ootroligt
skönt, men ändå. Så nu är jag lite nere för att jag var så dum att shoppa ful.

Jag tror nog att engelskan har lite med det att göra också, jag lär langa ig.
Och jaaa, jag vet att jag alltid säger det och aldrig får det. Men jag tror fan att
tiden är kommen.

Nu ska jag göra lite engelska.. XOXO. ehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hitta felet i "Hade jätte lita maskara" :p



Och NEJ, du kommer inte att få IG på dethär provet heller, chilla!(har jag nånsin haft fel?)

2009-01-24 @ 21:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0