Fy skäms.

Igår var meningen att vara en lugn hemmakväll, men det sluta med att
jag somna med kläderna och sminket på. Förmodligen glömde jag nog även
att ta min medicin= ILLA! = Mamma dödar mig om hon får reda på det.
Jag träffade flera barndoms kompisar igår också. En som snodde min napp
på dagis, vilket min familj har som internskämt och en annan som bodde på
gården brevid mig för massa massa år sedan. Träffade säkert några mer
men det minns jag inte tyvärr. Minnesluckor på hög nivå.
Tror att jag skämde ut mig rätt så grovt igår...så jag ber om ursäkt till Jessica.

Mina byxor är helt leriga, fråga mig inte hur eller varför för jag har ingen aning
what so ever. Jag mår inte bra. Men det var lätt värt det, det var en grym kväll,
det tackar jag Frida och Jessica för! Tummen upp för er!

Ikväll blir det oasis!!!!! Jag kommer vara död imorgon men tanke på att den
börjar halv åtta, och jag börjar kl 8 med samhäll i typ 1 ½ timma. Värst lektionen
på värsta timmen, kan inte bli bättre!

Nu ska jag lägga mig och sova lite tror jag. Fick lite för liten sömn.
Fan vad fjortis detta inlägget lät, förlåt för det. Men ingen tvingar er att läsa.
Puss

Har inga bilder från kvällen så fyller ut med en festbild från i sommras någon gång.
Även det var en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0