God morgon! Typ.

Festen igår var jätte lyckad! Jag hade bestämt mig för att ta det lugnt,
men fan, regler är till för att brytas! Tyvärr hände en insident som jag ångrar
grovt, men jag har inga minnesluckor i alla fall, vilket är mycket positivt!

Jag mår väldigt dåligt idag. Inte bakis dåligt , (eller jo, lite) men typ sjukdåligt.
Jag vill verkligen inte bli sjuk nu! Eller när vill man någonsin det? Men ni fattar.
Har liksom inte tid att bli det, är redan efter som det är. Så vi får hoppas på
att vad jag nu har fått försvinner innan dagen är över. Jag kommer i alla fall
hoppas på det.

I natt drömde jag en as konstig dröm. Jag minns inte så jätte mycket av den dock,
bara typ att Frida var en kille och att hon/han var kär i mig och att vi var vampyrer
som var inlåsta i ett biblotek. Det var grunden på drömmen då.

Tack för att jag fick låna grymt snygga kläder av Frida igår, uppskattas mycket!

Nu ska jag krypa ner i sängen, sätta på en bra film och tycka synd om mig själv.
Om ica låg lite närmare hade jag gått och köpt godis med. Men det orkar jag inte.

Ha en bra dag. Puss!

Det var så tomt så det fick bli en jätte gammal bild på mig och Anna :)

Kommentarer
Postat av: Frida

frida jag eller frida nån annan? tror inte jag vill vara kille:c . Det var så lite så! du passade bra i dom:)<3

2009-01-31 @ 16:29:35
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/
Postat av: moi

Haha det var dig jag snacka om ;) Konstig dröm jatack! haha

2009-01-31 @ 18:08:03
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0