Here we go again.

Nu mår jag riktigt dåligt och när jag gör det så har jag tendensen att klaga
otroligt mycket. Så nu har säkert folk i min omgivning börjat få krupp på mig.
Jag gick precis upp från sängen där jag har spenderat hela min dag,
med att sova och halvsova till tven. Jag är fortfarande jätte trött så jag kommer
nog kunna somna gott ikväll ändå.

Mina ben skakar och min hals smått dödar mig. Jag har feber och är yr.
Wihu.

Kom dock att tänka på vad jag fick höra igår, nämligen den sämsta raggnings-
repliken.
"Jag kan inte kolla på dig".
"Öhum.. okej.. varför inte det?"
"För du är så jävla het".

Ärligt, jag dog lite där. Det är ju bara pinsamt att någon ens kan säga något sånt!
Jag skämdes rejält för hans skull och gick därifrån.

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och tycka synd om mig själv.
Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

HHAHAHAHHAHA!! vem fan va de x'D?

2009-01-31 @ 22:01:43
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/
Postat av: Moi

Jag minns inte :/ Någon blond iaf. höhö

2009-02-01 @ 15:48:49
URL: http://mondaynight.blogg.se/
Postat av: nicole

ååååh jag fick också en dålig!

duden du sen hånglade med ställde sig mot en vägg och sa typ "jag står inte här för att du ska hångla med mig om du trodde det... fast ja vill gärna att du gör det."

och sen, några timmar senare samma dude "konstigt att jag aldrig sett dig tidigare, du är ju så snygg. det var inte menat som en raggningsreplik utan mer ett faktum" lol, ;)<33

2009-02-01 @ 17:00:24
Postat av: jao

Haha jag sa ju att han var störd! Fanns en anledning till varför jag ångra mig! Haha fy.

2009-02-01 @ 20:00:06
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0