Kids

Det är ingen hemlighet att jag hatar barn, men det finns några som sticker
ut ur min hatmängd, nämligen mina halv kusiner (på min låtsas pappas sida).
Det tar emot att säga det, men dom är faktiskt underbara.
Även om dom säger - Du har ätit för många chips" om man har någon finne.
Vet inte hur många gånger jag har förklarat för dom att det inte bara handlar
om vad man äter haha.
Jag var ju på kalas hos Sofia , som visst fyllde 12 år igår. Jag ser fortfarande henne
som hm.. åtta tror jag. Precis som jag ser Hugo (favoritkusin japp!) som fyra,
och han är ändå tio eller nåt nu. Egentligen hatar jag barn i den åldern, men fan,
lite undantag får man ju göra.

Under denna helgen har jag säkert gått upp ca 10kg, och den är inte slut än.
Jag lär rulla till skolan på måndag. Det är läget, man får försöka gilla det.
Jag får ju faktiskt skylla mig själv höhö.

Har för övrigt haft Sagan om ringen maraton med min syster. Jag hade glömt
hur otroligt bra dom är! Jag grät inte lite i slutet på trean heller ska ni veta.
Skämdes lite över mig själv när jag satt där och böla haha. Men men.

Ha det så fint. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0