Måndag, eller?

Nu vet jag vilka kurser jag kan välja i tvåan och trean så nu är det svåra
jobbet kvar, att välja vilka jag ska ta. Tack och lov är jag säker på att jag
vill gå språk. Jag vet även att jag ska ta matte C,eftersom det är bra att ha i bagaget. 
Jag vet inte om engelska C är med i min kurs,men om den inte är det
så ska jag välja det också. Resten är ett mysterium.
Är lite sugen på "Att våga tala". Att prata har jag inga problem med, men
det är alltid vara bra att kunna stå framför en grupp och känna sig säker.
Så den kanske jag ska välja.
Kör hade också varit skoj... får se.

Jag har bokat ett möte med syon imorgon. Vet inte riktigt vad jag ska fråga
henne men jag kommer nog på något. Hon kanske kan hjälpa mig att
välja rätt individuella val. Nåval, nu ska jag ta tag i matten en stund.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Max

Att våga tala låter som en proffsig kurs, språk låter som en linje för dårar

2009-01-13 @ 21:11:46
URL: http://stvafel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0