My day YO

Idag var jag och Jessie på stan. Vi tänkte åka buss in men märkte efter ett
tag att den inte skulle gå fören en halvtimma senare, så vi promenerade in.
Jag skulle köpt nåt till Joakim som förövrigt är 17 nu, grattis till honom,
men jag hitta tyvärr ingenting.
På vägen hem såg vi när en tant prejade ut en kille ut i gräset när dom möttes när
dom gick, eftersom hon var vääldigt noga med att hon skulle gå längst åt vänster på
vägen,och ville nog visa mannen att han gick på fel sida.
Kom hem, väntade på maten, var nära på att svälta ihjäl innan det var dags för tacos.
Åt alldeles för mycket (som vanligt) och kände att magen skulle sprängas vilken
sekund som helst. Det gjorde den inte, vad jag vet.

Drog till maxi med Anna och sedan vidare till Vendela.
Chill dag. Den var bra.
Puss

Imorgon väntar tacos varmamackor till frukost. Can't wait!

Grattis till Joakim<3
d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0