När kroppen säger emot.

Ingen fest idag. Madde mådde inte bra. Och ja, jag pratar om mig själv i tredje person.
Istället har jag spenderat kvällen med pappa + film + godis!
Vi såg på Halloween. Jag är så jäkla rädd nu så ni anar inte. Fy faaaaaaaaaaan vad
äcklig den var! Och nu överdriver jag inte.
Dom som inte har sett den, se den! OM ni vågar vill säga. Eller ja.. så läskig var den
inte egentligen. Ibörjan var den mest obehaglig, men i slutet  skrek jag rätt så mycket.
Glömde mig även bakom kudden ett fåtal gånger.

Jag är lite sur på min feber nu. Hade vääldigt gärna gått på den festen, verkade vara
sjukt härligt folk där. Men det kommer fler tillfällen! Världen går inte under så att säga.
Nu ska jag läsa min Cosmopolitan och hoppa i säng. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0