Oh

Dagen har varit helt okej, har varit med om bättre födelsedagar men den funka.
MVG:et på svenskan höjde det grymt mycket, och estetiska verksamheten som
vi började med idag. Det var den roligaste lektionen jag har haft på alströmer
hitills, känns lite dumt att jag valde bort det,väldigt dumt rättare sagt.
Men gjort är gjort!
Jag har en skön klass i alla fall, det ska man vara glad över, vilket jag är.

Haha jag somnade precis sittandes i stolen här, är jag trött eller något?
Jag får den känslan. Haha Jag vill sova!
Aja. Tack allihopa som grattat mig idag haha. Puss


Ett steg närmare 18! :D


Kommentarer
Postat av: mattias

Grattis igen typ ;):D

btw från bilden innan, "ingen töntig 16 åring längre?;)

2009-01-08 @ 20:33:26
Postat av: Jag

Haha tack ;D mh, nu är jag en töntig 17 åring istället:D

2009-01-10 @ 23:19:32
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0