Puhh

Det bästa med prov är när det är över. När man vet att man inte behöver
plugga mer på det. Den känslan går inte att sätta ord på. Det spelar ingen
roll om det känns som det har gått bra eller dåligt, eller jo det gör det, men
det är fortfarnde skönt trots att det känns som om att det har gått åt helvete.
Det tror jag varenda prov. Jag har inte gjort ett enda prov då jag har känt
"Det här gick svin bra, jag kommer lätt få MVG eller VG." Inte en endaste gång.
Men det är jag det!
Förväntar man sig det värsta så slipper man bli besviken, så det är bäst
att tänka negativt. Haha.

Imorgon är jag ledig. Så underbart! Jag ska sova lääänge och ta det jätte
lugnt innan jag drar in till gbg och träffar min kära Joakim. Lite segt att
fritidskorten inte gäller innan klockan 4, annars kunde jag åkt in tidigare liksom.
Men man får gilla läget. Och jag gillar att jag är ledig höh.

Nu ska jag ta tag i läxorna så det är gjort. I alla fall börja med dom, ska ju
inte vara överambitös här. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0