Skridskor

Jag kom precis hem från en liten familjeutflykt. Vi har nämligen varit ute
och åkt skridskor. Det var sjukt roligt faktiskt :D Jag var dock väldigt rädd att
isen skulle spricka, men det gjorde den inte. Den lät massa, as konstigt.
Typ som sci fiction filmljud. Kan inte förklara bättre än det.
Jag trilla bara en gång (H) och det var när mamma försökte få mig att åka
baklänges. Jag tror att jag har blåmärken på rumpan.

Jag kan typ inte hålla ögonen öppna. Jag hade en deadline på att Agnes och
Nicole skulle vara ute ur mitt hus kl 1, men det blev halv två för Agnes del,
eftersom hon flätade mitt hår höhö. Efter att hon hade gått började jag läsa
i Twilight böckerna, eller ja, i första boken då, och kunde inte sluta. Så jag
somna sent i alla fall. Det var lite dumt.

Åh, jag blir så sur. Jag och Johanna hyrde film på ica i förrgår och när vi skulle
lämna tillbaka dom igår, var visst ica stängt. Jävla röd dag.
Så där fick vi betala dubbelt upp(Y) Jag som typ inte har några pengar. Igen.

Nu ska jag spela lite sims tror jag (A) Haha. Ha en fin dag. Ta vara på lovet.
Puss




Kommentarer
Postat av: Tina

haha mys med skridskor, även om det e livsfarlig!! - BLÅMÄRKEN!! ;)

2009-01-06 @ 23:37:20
Postat av: nicole

erkänn twilightböckerna är super!:o<3

2009-01-07 @ 20:17:02
Postat av: Jag

Mh, dom är svin bra :D tack för lånet nicole :*

2009-01-10 @ 23:23:21
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0