Svettigt.

Igår var jag på gymmet för första gången på 3 ½ vecka. Kändes både bra och
dåligt.Bra för att jag har börjat ta tag i träningen igen och dåligt eftersom jag
inte har någon kondis och mina muskles verkar ha förvandlats till något helt annat.
På gymmet var det en tjej som glodde konstant på mig, förmodligen eftersom jag
hade det lättaste på varenda maskin, men det var iaf väldigt irreterande.
Idag på håltimman var samma tjej där OCH hon hade även samma kläder på sig
som igår. Jag måste medge att jag blev väldigt äcklad med tanke på att hon
svettades som en gris igår (syntes väldigt tydligt).

1 ½ halv timma kvar på håltimman nu. Sedan ska vi gå på något om det individuella
valen i typ en kvart, sedan rast i en timme och sedan 40 min om det igen.
Känns liiiite ovärt.

Vi slapp engelskan idag, tack och lov <3 Det gjorde min dag.
Puss

En bild på Nicole för att hon är söt <3

Kommentarer
Postat av: nicole

hihihihi ;):o <3

2009-01-12 @ 18:46:21
Postat av: Anonym

Att byta kläder ofta är överskattat! Och hon kanske har två uppsättningar likadana träningskläder? Eller så fick hon kanske en dålig uppfostran med en föräldrar som slog henne, missade skolan på grund av det, inte kan få jobb och helt enkelt inte har råd med en massa nya kläder varje dag?



Tänk lite innan du dömer ut folk, flicka lilla...

2009-01-12 @ 21:50:17
Postat av: John Smith

Jag gillar inte att du tar bort mina klyftiga och välgenomtänkta kommentarer...

2009-01-13 @ 20:55:23
Postat av: John Smith

Jag gillar inte att du tar bort mina klyftiga och mycket välgenomtänkta kommentarer...

2009-01-13 @ 20:57:43
Postat av: Jocke !!

HAHAHAHAHAHAHA Att inte byta kläder efter man har tränat är INTE fräcsh! Det är som att man byter kalsonger varje dag, det gör man bara. Och du anonyma människan! Om man nu inte har ett jobb och inte har råd med nya kläder hur har man då råd att betala ett gym medlemskap på cirka 200-300 i månaden? För då tror jag allt att man har råd att köpa en extra tröja i alla fall...



Så du lilla anonyma människa, tänk lite innan du skriver ;)

2009-01-13 @ 21:09:15
URL: http://joakimsvard.blogg.se/
Postat av: John Smith

För det första är jag inte anonym, lilla vännen... För det andra, jag är inte så insatt i hennes privatekonomi. Men om du fixar fram hennes telefonnummer så kan jag ringa henne och fråga :)

2009-01-14 @ 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0