Ännu en vecka.

Imorgon påbörjar jag vecka 2 på Luna. Vem vet, det kanske blir kul?
Äsch,vem försöker jag lura? Mig själv uppenbarligen. Det kommer vara lika
tråkigt som denna veckan, om inte värre, eftersom jag har kommit på att
snyggingen är för gammal. Nej, det ska inte bli kul. Men jag har lagt in lite
ny musik på mp3n så det är ju bra.

Min dag har varit jätte seg, har inte orkat göra ett piss. Eller ja, jag spela
sims i några timmar förut. Jocke sa vilka fusk som funka etc, och det var
as skoj att spela när man hade obegränsat mycket med pengar.
Man måste för övrigt åka till sjukhuset när man ska föda på Sims 3.
Det är rätt så coolt ändå :D Eller så är det bara jag som tycker det...
Whatever.

Såg nyss Benjamin Button, väldigt bra faktiskt!  Inte min typ av film egentligen,
men det finns alltid undantag. Förstår inte hur dom klara att göra så att
skådespelarna såg gamla ut, riktigt tufft. Dock var den nästan 3 timmar, men
det gick fort ändå. Aja, nu ska jag sova! PUSS

Kommentarer
Postat av: John Smith

Han är för gammal



...om han är över 30, annars är det bara att köra!!!1

2009-07-05 @ 22:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0