Design

Som ni ser så har jag skaffat en ny design. Joakim hade lovat mig i jag vet inte
hur länge att han skulle fixa det, och igår gjorde han det äntligen.
Jag är glad och jag älskar Joakim.

Han har sovit här i natt, snarkat som ett as, så jag är väl lika trött nu som när ja la
mig i går, lite piggare kanske. Vi badade, köpte pizza, såg på film och myste.
Jag var för trött att göra något mer, så jag la mig medan Joakim såg klart på en
film. Som vanligt blev han jätte pigg när han skulle lägga sig, och väckte mig
och ville prata. Jag var dock för trött så jag somnade om.
Aja, nu är det en ny dag och nya äventyr är framför mig höhö.

Vet ni vad? Jag är ensam hemma i helgen. Eftersom mamma har köpt husvagn,
så åker dom iväg hela tiden och min syster är i Varberg i helgen = ensam hemma!
Det är så otroligt skönt. Jag kan liksom gå omkring naken i huset om jag känner
för det, vilket jag troligtvis inte kommer göra, men ändå. Jag älskar att jag kan
göra lite vad dom helst. Dock har ju Joakim varit här sens jag kom hem, och så
kommer Sofia sen, så jag kommer inte vara ensam en sekund.

Jag tror att jag ska fixa lite frukost nu, koka ägg och sånt. Jag minns inte vad
Joakim gillar för frukost, men han får äta ändå. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0