Helgen

Förlåt för bristen av inlägg nu i helgen, men jag har nämligen haft finbesök
av Vanja. Så jag har inte direkt haft möjligheten att skriva.

Igår såg vi Harry Potter och halvblods prinsen, och jag har inte bestämt
mig vad jag tyckte om den än, det hände liksom inget speciellt,
men den var ändå bra.. aja strunt samma.
Innan vi såg filmen så shoppade vi lite, då jag bestämde mig för att gå
ner som fan i  vikt. Varför? Jo, för affärernas speglar är inte vidare snälla,
och jag kunde inte hitta någon BH som passade. Så går jag ner i vikt,
blir även brösten mindre. Så det var mitt mål.
Men så idag, så sa Sofia att jag bara skulle få hängbröst i så fall,
och det är jag inte  så pepp på. Men jag var nyttig ändå, och drack te
istället för att köpa någon kaka. Men senare på dagen, så blev
Sofia sugen på godis så vi åkte till världens godisaffär, har inte sett ett
så stor godisaffär i hela mitt liv! Så där försvann min dröm över att
gå ner i vikt.
Sitter och smaskar på godis just nu faktiskt. Illa!

Aja, nu är det sovdags för min del, är inte trött över huvud taget, men det ska nog gå!
Lite bilder från helgen får ni allt. Puss!





Kommentarer
Postat av: Cecilia Rosell

Du är störd!

2009-07-20 @ 01:06:28
URL: http://rosselleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0