Ingenting.

Jag har fortfarande inget vettigt att komma med, så blir ännu ett
meningslöst inlägg. Det känns inte som att jag inte har sovit något alls,
så ska nog gå ut och lägga mig och sova i solen.

Mamma och Hans är ute och paddlar, så nu måste jag och Johanna ha
ansvaret över hunden. Mamma har skrivit att någon av oss måste ta
ut henne kl 6 i morgon bitti, är hon helt dum i huvudet eller? ALDRIG,
och då menar jag aldrig, tänker jag gå upp sex på en söndag, då jag har
gått upp halv sex nästan hela veckan.

Aja, nu ska jag ut lite i alla fall. Kanske kommer något bättre inlägg sen,
kanske inte. Det får framtiden avgöra. Puss


Kommentarer
Postat av: maalinhe - fotobloggen

skicka in din bästa sommarbild med temat "vatten" till [email protected] !



Det skulle vara jätte roligt !

dessutom har du chansen att få många fler besökare! KRAM :)

2009-07-04 @ 12:34:44
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0