Musses

Idag har jag blivit bjuden på middag på Musses, det ni!
Min syster ville bjuda mig, och det kan man ju aldrig tacka nej
till, gratis är gott! Och det var riktigt mumsigt, båda åt stekta
grönsaker med klyftpotatisar och efterrätt blev det också.
Fint ska det va.

Annars har dagen varit okej, det har gått fort om inte annat.
Jag åker omkring på en sparkcykel och plockar kartonger
nu, vilket är förjävla tråkigt, men bättre än det andra i alla fall :)
Jag pratade med våran nya chef förut, och jag tror att jag ligger
väldigt bra till, stod och snacka med honom i typ 10 min eller något.
Han var trevlig, och han går inte omkring och kollar till oss 24/7 som
Gus ( vår "riktiga" chef som har tagit semester) gör. Så det är skönt.

Imorgon har jag namnsdag, och förväntar mig ett grattis.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0