Onsdag

Idag var sista onsdagen på Luna, så underbart!
Tiden har rent av flygit iväg faktiskt, läskigt fort för att vara exakt.
Så om två dagar har jag fullgjort min fyra veckors plikt på Luna,
och pengarna kommer då vara mina!

Jag har träffat min kära Nicole idag, mycket angenämt.
Båda var jätte trötta, precis som vanligt.
Vi blev stoppade av en liten unge när vi cyklade, som greppa tag
i min cykel och börja slå mig, och gick sedan vidare för att slå
Nicole. Mycket underligt! Men skoj.

Nu håller jag på att skriva min packningslista till Gotland, och jag
måste säga att jag skäms över min skrivstil, det ser ut som en
femåring har skrivit det här, hemskt. Men men, that's life.
Nu ska jag göra klart den i alla fall, och kanske börja småpacka
innan jag lägger mig. Det ska bli skönt. Att sova alltså. Puss


Kommentarer
Postat av: nicole

haha i'm still laughing! :D:D:D

thanks for today babe:D

pinsamt hur engelskan sätter sig >: <ee3333333

2009-07-22 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0