Öronproppar och regnponchos

Idag hittade jag en liten rolig annons i GP. Det stod att dom sökte ungomar
mellan 16-20 år som skulle med och sälja öronproppar och regnponchos
på en konsert i Oslo. Så jag tänkte att det kunde vara en kul grej
och ringde dit och sa att jag var  intresserad.
Dock krockade det med min Gotlandsresa, men ja..
Jag frågade vem som spelade, då sa snubben Madonna och jag blev föga
imponerad. Men för att vara säker att det inte var någon pedofil
som bara lura med sig unga tjejer, kollade jag Madonnas turné, och Oslo
stod inte med. Utan hon skulle spela på något helt annat ställe
den dagen. Konstigt konstigt.
Hon kanske har en klon.

Bus.


Kommentarer
Postat av: Frida

Att du ens kom på tanken att de kunde vara nån som lurades;o

2009-07-21 @ 13:46:49
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha överparanoid (Y) ;D

2009-07-21 @ 19:13:10
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0