Sussandes Sofia

Det är ingen hemlighet att man nästan alltid sover lite dåligt med någon
brevid sig,  om man inte är vad vid motsatsen så att säga,
men i natt sov jag som en stock brevid Sofia.
Jag vaknade inte en enda gång, somnade direkt och drömde bra drömmar.
Underbart!

Dagen har spenderats med henne i Göteborg. Vi shoppade, åt och
träffade Andreas. Jag ville köpa en ring (till läppen) så vi åkte till
min piercare, men dum som jag var hade jag glömt att det var söndag,
så det var stängt. Men men. Har inte bestämt om jag ska ha ring eller
stav än, jag trivs i att ha stav, men alltid kul med lite omväxling.

Igår hittade jag en jätte fin klänning på MQ, men jag orkade inte prova
den igår, så jag gjorde det idag då, och självklart passade den inte.
JAG HATAR MINA BRÖST!
Jag funderar starkt på bröstförminskning nu..eller så får jag lära mig
att leva med dom. Aja, strunt samma.

Imorgon börjar ännu en jobbig vecka, på jobbet då. Sedan får vi se
vad som händer, förmodligen kommer Vanja hit över helgen,
och så ska jag försöka träffa Sofia några gånger till innan hon åker iväg igen...

Så ja, förmodligen blir det inga vettiga inlägg denna veckan heller.
Får vänta tills jag har jobbat färdigt :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0