The Ark

Jag sitter här och lyssnar på The Ark. Jag hade glömt hur bra dom är!
Det var mitt favoritband i några år när jag var mindre, jag och Frida var
helt besatta. Vi skrev till och med ett brev till dom och skrev hur mycket
vi gillade dom etc, och otroligt nog svarade dom. Det är jag faktiskt impad
över. Vilka band lägger ner tid på att svara på några småflickors beundrar-
brev? Vi fick var sitt vykort där dom skrev " tack för det fina brevet" (eller
något liknande) och deras autografer. Det vykortet hade jag inramat på
väggen i några år.

Jag och Agnes hade tänkt skriva brev till Sugarplum Fairy, som faktiskt
är ett jätte bra band. Men dom var arrogranta på något vis, lite svårt att
förklara.. dom prata knappt till publiken, utan sa bara tack typ. Får se
om det blir av, förmodligen blir det väl inte det. Men men, det är tanken
som räknas? Njae. Inte alltid.

Jag lägger in en låt med The Ark som är riktigt bra, texten är väldigt fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0