Autch

I morses så tänkte jag "oh vad gott det hade varit med te nu". Det var en dum
tanke. Det slutade med te överallt, bara för att jag råkade välta muggen.
Jag fick kokhett vatten på benen och min frukost var förstörd. Det var illa.
Tre pers har även hört när jag har råkat prata för mig själv (har blivit en dålig vana)
och jag missa min klipptid. Tack och lov fanns det en tid två timmar senare.
Men ändå väldigt pinsamt. Jag sa att ett tåg blev försenat.

Jag hade en jätte bra dag i Göteborg med min kära Joakim. Sjukt mysigt
hade vi. Vi fika,åt och skratta åt Simon. Och shoppade, eller nej vi köpte inget men ja.
Det var kul att bara vara vi två, det är alltid massa med. Förut var vi ofta med
varandra ensamma,men på senaste har det bara inte blivit av.
Careface I know ;)

Aja, nu börjar Vänner! PUSS :D

En drogad babe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0