Blondie?

Jag har ältat till och från vad jag ska göra med mitt hår. Ska jag fortsätta att ha rött,
färga brunt igen, eller kanske rent av ljust? Jag har fått höra att jag passar
bra i rött, men även att jag borde färga ljust. Men frågan är om jag ens kan färga
det ljust, men tanke på min nuvarande hårfärg. Rött är nämligen omöjligt att få
ur. Och sen så kommer det kosta galet mycket också. Förra gången jag gjorde det
så gick det på ca 1200kr tror jag, och då slinga och tonade det. Nu är mitt hår ca 5-10 cm
längre än vad det var då, plus att jag förmodligen måste avfärga det = galet dyrt.
Och min lilla mamma är inte villig att betala, trots att hon tjatar jämt och ständigt
att jag ska färga det ljust. Men jag tänkte i alla fall prata med min frisör om det imorgon,
ska klippa mig då, och kolla om det ens är en möjlighet. Vi får väl se.
Hm, detta var helt ointressant för er men skit samma.

Idag fick vi sluta vid kvart över tio, helt galet. Men jag klagar då inte! Dock klagar jag
på spanska provet, som inte alls gick bra. Läsförståelsen var så otroligt svår, att
jag tror att man måste kunna prata flytande spanska för att förstå den. Så där var
det ren gissning som gällde. Så får vi väl hoppas på att det blev rätt.

Nu ska jag äta, har inte gjort det sens frukosten, som jag åt vid 7.
Vad har hänt med mig? Jag brukar ju äta konstant annars ju! Weird. Aja.
Ha en fin dag :*


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hi ! :)



Allt bra med dig då hoppas jag?

Vad händer en tisdag som denna? :)



Puss :*

2009-06-03 @ 15:09:57
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Linda

Sv; japp dom e BÄST ! :D Man blir helt totalt beroende ^^

2009-06-03 @ 15:12:21
URL: http://littlemissliinda.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Hehe okej! :)



naej inte mycket alls.

Ska snart laga lite mat! :)

2009-06-03 @ 18:17:51
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Frida

Näää , brunt tycker jag isf!

2009-06-04 @ 00:06:35
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0