Bra dag

Igår spenderades som sagt på picknickfestivalen, riktigt mysigt.
När vi först kom dit vid 2, så var det inte alls mycket folk, men det kom fler
och fler hela tiden, och till slut fick man knappt plats att gå mellan picknick-
filtarna. Jag träffa några vänner som jag inte har pratat med på ett tag, vilket
var kul. Jag mötte även en vän som helt utan anledning är svin sur på mig.
Han kollade på mig, visade att han hade sett mig, och vände. Får panik på
sånt. Efter ha varit där i ca 4 timmar tog jag och Moa sällskap tillbaka in
till Göteborg, där jag skulle möta upp Simon för att gå på bio.

Med två timmar kvar till bion, gick vi på promenad i Göteborg. Men vi fick
ont i fötterna så vi tog en spårvagn tillbaka höhö.
Vi såg på My Bloody Valentine, skräckfilmen i 3D. Den var riktigt bra faktiskt!
Jag skämde bara ut Simon en gång, då jag var den enda som skrev svin
högt i hela salongen. Tyvärr hade vi världens fjortisgäng brevid oss, som
förstörde det hela lite. Ganska mycket för att vara exakt.
Men ja, en underbar dag faktiskt. Fler av dom tack.

Jag tänker spendera hela sommarn i Göteborg hade jag tänkt. Det är där
jag trivs bäst. Jag hatar Alingsås, så in i norden.
Aja, nu ska jag plugga som ett as, prov imorgon.

Aja, nu kommer lite bilder från dagen.

Fokus på Moa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0