Doggie

Ibland är det underbart att ha hund, men ibland är det mindre underbart,
t.ex. i morse, då jag vaknade utav att mamma lekta jätte högt men hunden, så
att jag vaknade. Hon gjorde det säkert med mening så att jag skulle vakna,
det skulle inte förvåna mig, mamma alltså.

Idag åker Joakim till Turkiet, och ska vara där en vecka. Jag hade inte
tackat nej till att byta plats med honom! Tänk att slippa Sverige i en hel vecka.
Jag har tjatat på pappa i ca. 10000 år om att vi ska åka utomlands nu i sommar,
men den mannen är envisare än en åsna. Han tycker nämligen inte om att åka
utomlands (?) och låter oss lida. Och mamma älskar att campa i Sverige, hon
köpte till och med husvagn häromdagen. Så jag har gått med på att hänga med
till Gotland i sommar. Så får jag tjata till mig en utlandsresa av pappa i höst istället.

Nu ska jag plugga,äta, försöka hitta någon present till Joy på stan, och åka till
Picknickfestivalen. Vädret är än så länge inte så bra.. så vi får hoppas på att det
blir bättre. Ha en bra dag! Puss



Kommentarer
Postat av: malinhe

tack för rösten :)

kram

2009-06-06 @ 09:58:53
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Vi ska göra pizza hihi och äta godis och kolla på film och så :D

2009-06-06 @ 12:17:28
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Frida

din hund asså! jag kommer snart o kidnappar den:o

2009-06-06 @ 12:46:12
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0