Ehee

Jag har kollat runt på lite olika bloggar, och sett väldigt många "min outfit".
Vissa hade rent av svin fula kläder, vissa helt vanliga, och vissa snygga såklart.
Men jag vill inte vara den som är den, men ärligt, jag bryr mig inte ett piss om
vad dom har på sig. Självklart finns det såna som gör, men jag är inte en av dom.
SÅ då tänkte jag ta kort på min outfit, mest för skoj skull. Jag har nämligen på mig
världens myskläder. Riktigt fula också. Mina tofflor har olika färger, för jag hittade
inte tofflornas respektive, så det blev en av varje istället. Och jag har precis
duchat, så smink är inte ens att tala om. Jag är riktigt, riktigt ful idag.
Därför tänkte jag lägga upp en "min outfit" idag. Dock har jag ingen tröja och
orkade inte ta på mig någon, så bilderna blev porriga och opassande att lägga upp.
Fast iförsig, dom flesta som läser min blogg har ju redan sett mig i underkläder,
rent av naken i vissa fall. Haha.
Helt jävla ovärt inlägg men det är så här jag undviker att plugga. Puss

Btw, min älskade Simon har börjat blogga nu - www.boystoryofgbg.blogg.se .
Ni kan ju kika på den om ni har lust.

Ni får en av dom få bilderna som inte blev porrig.

Kommentarer
Postat av: John Smith

Skicka en av dom bilderna som BLEV porrig :D



Johnnyboizmithy[email protected]

2009-06-03 @ 21:25:23
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

Vad gör du? :)



Var gärna med och tävla hos mig om ett presentkort på 250 kr hos H&M, gå in och läs mer här: http://fridasjoblom.blogg.se/2009/may/tavling.html :)

2009-06-04 @ 18:55:55
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0