Gravid

I natt hade jag en udda dröm, suprice.
Jag drömde nämligen att jag var gravid.
Jag var på Lasses bilskola, som då var ett sjukhus istället,
och kollade min mage. Då visade det sig att jag var gravid,och
var i åttonde månaden, men det syntes inget på mig. Min
mage såg exakt likadan ut, förutom att den gick ut pytte lite precis
där under brösten. Men så helt plötsligt börja magen växa, och jag
och mamma beslutade att jag skulle sluta skolan, så ingen skulle
se det. Jag skulle inte ha kvar barnet, utan adoptera bort det . Men
min familj skämdes jätte mycket över mig i alla fall. Så där gick jag,
stor som en boll väntade på att mitt barn skulle komma ut.
Sedan vaknade jag.

Det var en intressant dröm. Lite skrämmande faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0