Högsbyn

Jag kom nyligen (för ca 2 timmar sen) hem från Vanja. Tågresan har gått åt
helvete då den blev försenad 50 min dit, och 50 min hem. Sådär lagom kul.
Men resan i sig har varit underbar. Vi har verkligen njutit av livet så att säga.
Vi har väl gjort lite allt möjligt, t.ex. så paddlade vi ut till en öde ö och hade
picknick, badade, hoppade stutsmatta, spela kubb m.m.
Jag känner mig nästan som en ny person, eller mycket mindre stressad iaf.
Förhoppningsvis ska jag dit igen då jag har jobbat klart. Jag hoppas verkligen
att det blir av. Jag hoppas även att ni har haft det lika bra.

När jag kom hem väntade mat på bordet, och två brev. Ett brev med en del
av min lön och ett med mina betyg. Glada överraskningar på båda håll.

Nu är jag vart fall vääldigt trött, eftersom vi gick upp sju i morse och dagen
har varit lång och kokhet, så jag ska väl sätta på någon bra film och lägga mig.
Helvete, min mogna bror har låst in mig. Ibland orkar jag inte med den människan.

Jag lägger upp lite bilder från miniresan. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0