Jag vet inte.

Nu börjar allt det här igen, jag vaknar några timmar innan alla andra och får sitta
och vänta på att någon god själ ska vakna till. Det hade varit lätt om jag hade sims
hos mamma, men nu har jag ju inte det.

På det senaste har jag känt ett behov av förändring. Någonting måste ändras i mitt liv,
vad vet jag inte. Det känns som att dagarna bara går, jag träffar samma folk, gör samma
saker, varje dag är den andra lik. Vad får jag ut av livet på det här viset?
Visst gillar jag mitt liv, det gör jag verkligen, men något känns fel i alla fall, och jag vet
inte vad jag ska göra åt saken. Det kan inte fortsätta så här! Det får inte göra det.

Ny dag, nya möjligheter. Puss

Kommentarer
Postat av: Max

Kent - Det kanske kommer en förändring? :D

2009-06-11 @ 14:34:52
Postat av: Moi

Sv: Då får vi hoppas på att Kent har rätt!

2009-06-11 @ 16:22:45
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0