Jäkla EU.

Mitt hat för EU ökade grovt förut då jag fick ett mail från Djurens Rätt.
Det visar sig att EU kanske ska tillåta slakteri utan bedövning,
"om religiösa skäl föreligger". Då undrar jag, är dom helt jävla körda i
huvudet eller? Det är ju helt absurt! Om dom ändå ska mördas för människan,
så kan vi väl ändå göra det så "behagligt" som möjligt för djuren eller?
Det är det minsta vi kan göra. Men icke sa nicke, dom har det visst inte tillräckligt
dåligt som det är nej. Jävla kräk.


Oj oj vad glad jag är över att vara vegetarian.


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Haha oj, tack! :)

Tycker du om min dialekt? Det var som tusan!



Då måste jag få säga något också:

Du var otroligt underbart söt! :)

2009-06-02 @ 20:24:58
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: John Smith

EU suger. Halal-slakt suger. Men kött är gött :D

2009-06-02 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0