Luna

Första dagen på Luna är nu avklarad. Tufft och tråkigt som vanligt.
Dom timmarna där, känns som dygn. Svin jobbigt. Men ja.. han jag
jobbar med var trevlig i alla fall, vilket var himla tur. Annars hade jag
nog inte överlevt.
Jag har redan börjat spotta och snyta grått (från dammet).
Men tjänat ihop 500kr idag, får tänka på det, så jag inte tar livet
av mig eller något liknande.
Det är ju massa som har blivit av med jobbet där nu, så stämningen
är inte den bästa. Folk är inte lika pratglada som dom var förra året, 
riktigt tråkigt faktiskt. Men ja, bara 19 dagar kvar. Det är inte så mycket
egentligen, känns bara så.

Jag har spelat lite Sims 3, och jag börjar bli lite smått irriterad på spelet,
för det är omöjligt att bli rik. Och inga fusk kan jag hitta!
Annars är det as nice.

Nu ska jag hem,äta,träna,duscha och sova :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

motherlode? :)

2009-07-15 @ 20:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0